kopi mata cer roma

Tuesday, December 3, 2013

Premium Kopi Putih bersama suppliment mata ~ Cen Roma

Apa Pula "FloraGlo Lutein"?

Ramuan utama FloraGlo Lutein adalah daripada extrak daripada bunga Marigold Afika yang ditanam secara meluas dengan penanaman bebas racun perosak di Negara Thailand dan India. Bunga Marigold adalah disahkan berkesan sebagai anti-inflamasi dan mencantikkan kulit secara berturun temurun.
FloraGlo Lutein adalah produk Kemin Health Industries Amerika Syarikat dengan cap dagangan berdaftar dan sebagai jenama lutein berpaten yang terunggul di dunia.
3 fungsi utama Lutein:
  1. Karatenoid yang larut di lemak (pemendakan di lensa, retina dan makula mata; dan kulit manusia)
  2. Antioksidan
  3. Menyerap Sinaran Biru
Cen-Roma White Coffee

  1. Serbuk Lutein - Serbuk berwarna oren akan terapung di tepi gelas.
  2. 100% Perasa Semulajadi - tidak mengandungi Perasa Kopi Tiruan
  3. Sesuai dibancuh dengan air panas 100 darjah Celcius - Lutein stabil dalam air panas/mendidih

Sinaran Biru

Sinaran Biru akan merosakkan makula secara langsung, iaitu pusat penglihatan. Kawasan in amat sensitif terhadap sinaran biru, bersama dengan spektrum sinaran ultra ungu merosakkan mata kita secara serius. Lutein berkesan mempertahankan mata dengan menapiskan sinaran biru sebelum ia sampai ke bahagian makula. Sinaran biru adalah sinaran UV seperti UVB, UVA dan UVC yang dihasilkan daripada komputer, TV, talifon bimbit,dan barangan elektrik harian.
Lutein bermanfaat terutamanya untuk penglihatan dan sebagainya:
  1. Degenerasi Makula
  2. Katarak
  3. Masalah penglihatan
  4. Mencantikkan kulit terutamanya penghidratan dan keanjalan
  5. Meningkatkan kesihatan kadiovaskular
Cen-Roma White Coffee
Di zaman teknologi dan lambakan gajet-gajet komunikasi, mata bekerja lebih kuat kerana melihat cahaya secara fokus. Kita tidak boleh lari daripada fenomena ini, kerana inilah yang berlaku sekarang. Setiap orang samada pelajar, guru, kakitangan awam, swasta, suri rumah  sesiapa pun yang mengguna gajet komunikasi seperti komputer, tablet, telivisen dan seumpamanya perlu menjaga mata anda mulai dari SEKARANG. Mata adalah milik kita.Mata adalah anugerah Allah yang tidak ternilai. Oleh itu , sayangilah mata anda. Hubungi saya, dan saya akan jelaskan selain menjaga kesihatan mata anda,  saya juga akan jelaskan cara dimana anda boleh minum kopi mata Cen-Roma ini secara percuma....

No comments:

Post a Comment